2021年4月26日星期一

譚仔國際上市,究竟抽唔抽得過?等小薯話你知!(2021年4月26日)

譚仔、三哥,我們香港人食就食得多,但得大家印像最深的,係佢既米線定係譚仔阿姐既純正地道,連BEN SIR都讚好,馬明都要學習既「勿演懶肉」五小辣的廣東話?
 
做米線做到上市,點解可以咁勁?係有過人之處定暗藏殺機?係股東抽水定大方科水俾小股東?小薯會從業務、財務兩大方面解拆,究竟7成毛利率是實定虛?譚仔又是否連疫情也不打倒的巨人?甚至烏冬股東點解想米線譚仔上市?
 
PART 1:主要是討論譚仔的業務
 
PART 2:主要討論譚仔的財務和烏冬股東的目的,同埋也會講埋小薯究竟會唔會抽呢?


今次小薯試下新玩法去分析一間公司,沒有寫講稿,嘗試只是cap了招股書圖,即時吹水,即時highlight重點,全程一take過去解釋小薯如何分析一份長達數百頁的招股書。老實說,這個方法花的時間真的較少,因為每次小薯寫一篇好像首程的分析文,都要花上兩三個小時。不知各位又覺得效果如何?
 
小薯第一個見到的缺點就小薯太長氣,兩條片都近20分鐘,不知大家覺得點呢?會否較喜歡小薯用拍片的方式?還是喜歡用文字呢?又太什麼可以改變呢?可以在這裡或者YOUTUBE留言呢!
 
 
 

沒有留言:

發佈留言

拼多多市值超阿里,大衛真的打贏哥利亞?

前 陣 子 拼多多的市值超過阿里的市值,連馬老師(阿里人會叫馬雲做馬老師)都在內網發信定軍心,恭賀拼多多的成功。 先講一些基本數據,2023年三季度,阿里的收入為2247.90億元,按年增長9%; 拼多多收入為688.40億元,按年增長94%。從收入看,阿里第三季超過拼多多3倍。...