2021年5月17日星期一

阿里爸爸2021財年大拆解!盈利增長減速?前景暗淡?說出財演不會說的秘密!(2021年5月17日)

阿里爸爸2021財年第四季度盈轉虧?下年盈利零增長?阿里爸爸在阿爺重擊下,是否已經沒有前景?雲業務的增長又是否一片光明?

阿里爸爸話要打下沉市場,社區團購,又做成點?

雲業務的增速看來是有些隱憂,更有大行說阿里爸爸下年盈利零增長。阿里爸爸的前景是否這個暗淡?

今集 【業績分析】,小薯同大家拆解阿里爸爸2021財年業績,從業務層面,同大家分析阿里爸爸的業績,說出財演不會說的秘密。

務篇方面,雖然行說阿里爸爸下年盈利零增長。不過,其實阿里爸爸其實唔應該睇佢盈利,但我地又應該要睇咩?螞蟻上唔到市,又係唔係對阿里爸爸冇哂價值務篇會在PATREON獨家優先同日上載。

BLOG: 重思人生 - 思考投資人生的80後小薯

FACEBOOK: 「重思人生 - 思考投資人生的80後小薯」

YOUTUBE:「重思人生 - 思考投資人生的80後小薯」

PATREON:「80後小薯」

天窗出版社網上書店《年報解密—揭露公司價值真相》
另外各大書店均已有售


免責聲明:小薯竭力提供準確資訊,惟不保證絕對無誤,資訊如有錯漏而令閣下蒙受損失(不論公司是否與侵權行為、訂立契約或其他方面有關),本公司概不負責。小薯所提供之投資分析技巧與建議,只可作為參考之用,並不構成要約、招攬、邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關建議招致損失,概與本人無關。

4 則留言:

  1. 啱啱加入咗你個patreon, 想睇以上嘅文章但係發現都冇咗? 之後會唔會有機會睇返

    回覆刪除
    回覆
    1. Due to some technical issue, fixed already. Should be fine now.

      刪除

拼多多市值超阿里,大衛真的打贏哥利亞?

前 陣 子 拼多多的市值超過阿里的市值,連馬老師(阿里人會叫馬雲做馬老師)都在內網發信定軍心,恭賀拼多多的成功。 先講一些基本數據,2023年三季度,阿里的收入為2247.90億元,按年增長9%; 拼多多收入為688.40億元,按年增長94%。從收入看,阿里第三季超過拼多多3倍。...